2013 [Beitrag in Sammelband]
Benz, C. & Zöllner, J. (2013). How four to six year old children compare length indirectly, In: V. Ubuz (Hrsg.), Proceedings of the 8th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (S.2258-2267). Antalya, Turkey: ERME.
[Beitrag in Sammelband]
Benz, C. & Maier, A. (2013). Selecting Shapes: How Children Identify Familiar Shapes in Two Different Educational Settings, In: V. Ubuz (Hrsg.), Proceedings of the 8th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (S.2177-2186). Antalya, Turkey: ERME.
[Artikel in wiss. Zeitschrift]
Benz, C. (2013). Übergänge im Mathematikunterricht – Meilensteine im arithmetischen Lernprozess, Fördermagazin(4), 5-8.
[Artikel in wiss. Zeitschrift]
Walz, T. & Benz, C. (2013). Auf den ersten und zweiten Blick – Eine Erkundungstour zur strukturierten Anzahlerfassung, Fördermagazin(4), 17-20.
[Artikel in wiss. Zeitschrift]
Zöllner, J. & Benz, C. (2013). How four to six year old children compare lengths indirectly, Eighth Congress of European Research in Mathematics Education (8), 359-370.
[Artikel in wiss. Zeitschrift]
Schulz, A. & Benz, C. (2013). Teil-Ganzes Übungen, Fördermagazin(4), 32-36.
|