![]() | Sprenger, Priska Fakultät für Natur- und Sozialwissenschaften - Institut für Mathematik ![]() ![]() |
Basic arithmetical competences - Research findings and the implication for supporting learning processesBasic arithmetical competences - Research findings and the implication for supporting learning processes | "Sprenger, P. (2018). Basic arithmetical competences - Research findings and the implication for supporting learning processes, Master-Kolloquium, University of Cyprus. | Vortrag Details |
Perceiving and using structures when determining the cardinality of sets – a case study. Conference A Mathematics Education Perspective on early Mathematics Learning between the Poles of Instruction and Construction (POEM)Perceiving and using structures when determining the cardinality of sets – a case study. Conference A Mathematics Education Perspective on early Mathematics Learning between the Poles of Instruction and Construction (POEM) | "Sprenger, P. (2018). Perceiving and using structures when determining the cardinality of sets – a case study. Conference A Mathematics Education Perspective on early Mathematics Learning between the Poles of Instruction and Construction (POEM), University Kristiansand, Norway. | Vortrag Details |
Prozesse bei der (strukturierten) Mengenwahrnehmung und AnzahlbestimmungProzesse bei der (strukturierten) Mengenwahrnehmung und Anzahlbestimmung | "Sprenger, P. (2018). Prozesse bei der (strukturierten) Mengenwahrnehmung und Anzahlbestimmung, Dortmunder Kolloquium für Mathematikdidaktik am IEEM. | Vortrag Details |
Strukturwahrnehmung von Kindern im letzten Kindergartenjahr bei der Anzahlerfassung. Gesellschaft der Didaktik der Mathematik (GDM)Strukturwahrnehmung von Kindern im letzten Kindergartenjahr bei der Anzahlerfassung. Gesellschaft der Didaktik der Mathematik (GDM) | "Schöner, P. (2018). Strukturwahrnehmung von Kindern im letzten Kindergartenjahr bei der Anzahlerfassung. Gesellschaft der Didaktik der Mathematik (GDM), Paderborn. | Vortrag Details |