![]() | Prof. Dr. Lindemann-Matthies, Petra Fakultät für Natur- und Sozialwissenschaften - Institut für Biologie und Schulgartenentwicklung ![]() ![]() |
Kollektive öffentliche Selbstverpflichtung – Jugendliche auf dem Weg zu einem nachhaltigeren LebensstilLindemann-Matthies, P. & Hoyer, E. (2019). Kollektive öffentliche Selbstverpflichtung – Jugendliche auf dem Weg zu einem nachhaltigeren Lebensstil, Dialog. Bildungsjournal der Pädagogischen Hochschule Karlsruhe, 6, 11-17. | Artikel Details |
Naturalized versus traditional school grounds: which elements do students prefer and why?Lindemann-Matthies, P. & Köhler, K. (2019). Naturalized versus traditional school grounds: which elements do students prefer and why? , Urban Forestry & Urban Greening, 46. | Artikel Details |
The impact of gardening experiences on children’s intake of vegetablesBenkowitz, D., Schulz, S. & Lindemann-Matthies, P. (2019). The impact of gardening experiences on children’s intake of vegetables, The Journal of Health, Environment & Education, 11, 1-5. | Artikel Details |