![]() | Prof. Dr. Schwab, Götz Fakultät für Geistes- und Humanwissenschaften - Institut für Mehrsprachigkeit ![]() ![]() |
Rezensionsaufsatz. The Handbook of Conversation Analysis (Jack Sidnell / Tanya Stivers (eds.) 2013)Rezensionsaufsatz. The Handbook of Conversation Analysis (Jack Sidnell / Tanya Stivers (eds.) 2013) | "Schwab, G. & Rettinger, S. (2015). Rezensionsaufsatz. The Handbook of Conversation Analysis (Jack Sidnell / Tanya Stivers (eds.) 2013), Gesprächsforschung. | Sonstiges Details |
CA meets PT: Language Development at the CrossroadsSchwab, G. & Keßler, J. U. (2015). CA meets PT: Language Development at the Crossroads, In: K. Baten, A. Buyl, K. Lochtman K. & M. Van Herreweghe (Hrsg.), Theoretical and Methodological Developments in Processability Theory (S.175-204). Amsterdam: John Benjamins. | Sammelband Details |
Teaching Methods and Approaches: Looking into a unique CLIL classroom in GermanySchwab, G. (2015). Teaching Methods and Approaches: Looking into a unique CLIL classroom in Germany, In: C. Jenks & P. Seedhouse (Hrsg.), International Perspectives on ELT Classroom Interaction (S.11-27). Basingstoke/ New York: Palgrave MacMillan. | Sammelband Details |
Let's talk CLIL. Die Rolle der Sprache(n) im Bilingualen Sachfachunterricht.Schwab, G. (2015). Let's talk CLIL. Die Rolle der Sprache(n) im Bilingualen Sachfachunterricht., DIALOG. Themenheft 'Bildung und Mehrsprachigkeit'., 2(1), 27-31. | Artikel Details |