Publikationen | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2002 2009 [Sonstige (z.B. Rezension)]
Wiepcke, C. & Mittelstädt, E. (2009). A Set of Standard Rules for the Gender-Sensitivity of Integrated E- and Classroom-Learning. In Proceedings of the 7th International Conference on Education and Infor-mation Systems, Technologies and Applications (EISTA), Orlando. 
[Sonstige (z.B. Rezension)]
Mittelstädt, E., Wiepcke, C. & Liening, A. (2009). Enhancing employability of non-business graduates by economic education as a part of ex-tracurricular studies; in: Proceedings oft the 6th International Conference on Management, Athens University, 07-10 July 2008, Athen. 
[Beitrag in Sammelband]
Wiepcke, C. (2009). Kulturelle Diversität als Handlungsfeld ökonomischer Bildung. Personen mit Migrationshin-tergrund und die Ökonomik ihrer Diskriminierung, In: G. Seeber (Hrsg.), Handlungsfelder der Wirtschaftsdidaktik (S.217-226). Schwalbach/Ts.: Wochenschau-Verlag. 
[Artikel in wiss. Zeitschrift]
Wiepcke, C. (2009). Employability in the Bologna Process: An Area of Tension between Society, Businesses and Students, International Journal of Learning, 16, 435-446. 
[Artikel in wiss. Zeitschrift]
Wiepcke, C. (2009). Theorien berufsspezifischer Geschlechterdifferenzen, Unterricht Wirtschaft, 9(38), 61-62. 
|